2011. február 3., csütörtök

bocsika mindenkitől, elnéztük egymást, én nem ezt a hapsit akartam. remélem, jól mulattatok a lagzimon, holnap gyertek el a válási partimra! köszi, puszi!

jólvagyok :) ki orditottam magam,kibőgtem ésmár nemfájúgy.mindent elmontam anyának jól leis tolt,igazából most sűl a pofám de iszonyatosan..mindent elmontam neki és leszidott,hogy meggondolatlanvagyok és ő tutta és nemérti miért nem montam neki elöbb. nem mertem. igazából romokbanvagyok úgyérzem beigazolodott megint az amitől mindigis féltem és tuttam : soha senkinek nemvagyok elégjó. és ezalegrosszab az egészbe,hogy mikor azthiszem valakiről ő az és végre boldogvagyok kiderült,hogy nem nem ő is csakegy újabb seggfej..szar látni hogy az a fiú aki esküszöm különlegesvolt,úgyanolyan seggfejé vált mint a többi.motmár nemvagyok dühös,viszont egy órája teljesen kivoltam anya is tökre kiakadt,hogy miért sirok úgy mintha épp ölnének.utálok embereket elvesziteni,fáj..hogy akárkit akit megszeretek elhagy/eldob és semmitsemtehetek elenne.önbizolmam romokban hever :) igazából nemszomorú vagyok hanem csalodott,mintha.. egy darab hiányozna belőlem újra..mármegint..és a könyvemnek is új befejezést kell találnom...soha többé nemfogok szeretni senkit,senki nem viszonoza a szeretettem túlrosszulcsinálom vagymármegint túlságosan szerettem,sebaj elnövőm.furalesz,igazából sosem szokom meg,ésmindig éreznifogom a hiányát.elpakoltam mindent ami rá emlékeztet bedobtam mindent a gardróbba macit,polót,parfümöt és utálok mindent ami rá emlékeztett.utálom a szerelmes filmeket és SOHA többé nemfogok hinni a tündérmesékben,mert NINCSIS.senkineksem fogok hinni többé ugyanminek? megszeretném óvni magam az újabb fájdalomtól ... :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése