2011. február 21., hétfő

sirni szeretnék most mégsem könnyzem

Túléltem az első napot. Legalább 37-szer mondtam, hogy "jól vagyok, köszönöm", de egyszer sem gondoltam komolyan. De senkinek sem tűnt fel. Ha valaki megkérdezi, "hogy vagy?", igazából nem is kíváncsi a válaszra.De nem is akkora baj,mert néha jobb aztmondani hogy 'köszi jólvagyok' minthogy elmagyarázam miért is vagyok szomorú.Nem is az mert nemisvagyok szomorú igazából,mert ma tök sokat nevettem meg ilyenek és mint tudjuk a nevetésnek gyógy hatása van :D de igy egyszerűen olyan szinten szarul nézek ki hogyma tanár is megkérdezte nem-e kell menyek wc-re hogy mosakodjak meg mert irtó sápadtvagyok :D mondom nem..egésznap csapzottvoltam. És vajon még hány hétig leszek ilyen? A suliba nincs is olyan nagy baj mert van aki foglalkozon velem és tökjól elhülyéskedem az időt,de itthon poskadok meg meg akárhová megyej lassan komolyan minden faszságról eszembejut:D mindene.. és komolyan már az őrület határát súrolom.Néha úgyvagyok,hogy óó msot leszarom jólvagyok annyira nem érdekel tényleg,aztán megint egy újabb hőhullám meg ilyenek és már megint rámtőr a sirógörcs és este zokogva alszom el meg ilyenek deszar:D meg a sok kérdés ésigy mikor még mindeki baszus mindeki csak róla kérdez és úristen mintha teljesen körülötte forogna a világom,és esküszöm annyira el akarom felejteni.Kezdem úgyérezni,hogy komolyan mindent megbántam vele kapcsolatban..a dolgokat amiket tettem vagy éppen nemtettem meg..csomo hülyeség amit komolyan foglamasincs miért csináltam?! De igen ezsem azvolt jöhet a következő.. :D 'bocsika elnéztük egymást én nem ezt a hapsit akartam'... asszem jólvagyok aztán közbe nem is ;) nem akarok beszélni vele legszivesseben áhhhhhh... szarna komolyan nemtudom aligvárom legyen már csütörtök phszihologusnak beszéljem ki kicsit magam mert idegroncsvagyok és olyan kurva nehéz egésznapcsak jópofizni,hogy netugyon a másik róla,hogy egyire fáj.. és úristen.Úgyhogy most ilyen mosotrongy korszakom élem és faszomkivan már.Ottvan még mindig a nr1 fiú :$ ő hátha lehet ilyent mondani akkor igazán megnevetett,esténként tök jól érzem magam mig vele beszélek,és tök szépeket mond ami most iszonyat jól esik :$ meg aranyos nagyon csak nemtudom hova tenni most igy.. ha valaki aztmondaná hogy vele elfelejtem .... akkor hmm:D de sajnos ez annyira nem igy megy.Magamból kinézem,hogymég akár évekig is szerelmesleszek ... -ba :O de komolyan és akkor tuti,hogy öngyileszekxddddd miezmár nemakarok szenvedni egész életembe mert kurvára nem érdemlem meg a boldogságot és mindig olyan emberek akaszkodnak rám akik anyira nem jönnek be hogy mármár undor.. szóval (Y) nagyonjó tényleg.Utálom a szerelmes filmeket, a plüs macikat,utálom a kékszemű egyedeket ( nem mintha eddig szerettem volna igazából ...) meg nemistudom,igazából szeretnék egyszerűen csak jól lenni igy nemtudom.. ajj szeretnékmost valakit megölelni :G ki szalad ide? 



Annyira rendbe szeretném hozni a dolgokat, de minden ösztönöm azt súgja, hogy legyek óvatos. Amiről nem tudsz, az nem fáj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése