2011. február 22., kedd

you are the only exeption

második nap; első felvonás :
azonkivűl,hogymár reggel úgy mentem be suliba mint egy mosotrongy és a tnő már megint nyaggatot,hog nem-e akarok kimenni mert nagyon sápadvagyok aztmontam,hogy nemvagyok a topon.elvittem a könyvem kincsőnek,hogy elolvassa ;) és nagyontetszet neki viszont átkell irnom mert korántsem azlett a vége ésmár nemis aktuális szóval újbólirom.infó órán rámjött a sirógörcs,ott könnyeztem meg olyan szinten szarulvoltan,hogy pfúú. aztán ő :$ irtam Sz. egy üzenetet fbn mivel szülinapjavolt :$ és olyan kedvesen válaszolt,hogy huuu meglepte meg kellemesmeglepetésvolt és hogyvagyok meg ilyenek:D sokkal parasztabb válaszra vártam,vagy valam egoista szövegre,hogymég mindig belévagyok esve stb.. na innentől jön a második felvonás; megszabta aza kis levél a napom azután már tökjólvoltam nevettem öszevisza meg hülyéskedtem megint abby voltam :$ utána meg phszohologus ami kifejezetten jól esett.esküszöm kimondani magamból a dolgokat és elmondani valakinek mindent amit érzek meg a sok dolgot meg úúú,annyira jóvolt kicsit helyrerázott.csak azon kaptam magan,hogy róla áradozom közben meg nevetek.. aztán észrevettem magam és elkomolyodtam,hogy ezmár nem aza film,hogy vidám mosolyam az arcomon áradozok róla. : )) na meg aztán holnap szinház :$ és találkozok a nr1. fiúval :D őőőőő hát igazából úgyvolt,hogy csak szombaton talizunk mert megyünk korizni együtt mármint kocsival megyünk ő vezet meg mitomé mondom wá :$ :D:D és minden de aztán nemtom.. holnapra áttetük hazakisér lejön szinház elé és akkor hazajövüm együtt,igazhogy a város másik felén lakik de sebaj. de szerintem bennevan a pakliban,hogy lemondom ;) nem azért mert nem akarom látni őt vagy jobban megismerni,csak.. nemtudom nemvagyok még kész arra,hogy közel engedjek valakit magamhoz..pedig őt szeretném tényleg csak áhh bonyolult :/ voltam ma gyülésen hülye Balázs aszongya 'abigél abigél,Tápiával ne foglalkoz' mármint magyarországiakal :D:D:D mondom miafasz tápia :D merthogy teljesen nem olyan az észjárásuk mint nekünk székelyeknek stb. mondomhátjólvan de volt valami igaza.. hazafele felviditott szóval mostmár jólvagyok tényleg :) idegesit a sok fiú aki ir mindenap jön valaki és probálkozik és belefáradtam,hogy folyton küldözgetem őket.. szóval mostmár belátom,hogy milyenjó mikor valaki rádszól,hogy 'abi,küldmárel légyszives' vagy odairja hogy esélyesincs namindegy. nemfogok ezen mélázni :) a reggel a legnehezebb,felkelni olyan céltalanul,hogy nincs senki akit mindegyna.. :)) lesem irom inkább. fogok járni matekra minden csütörtökön és majd izé jövő hónaptól meg kondiba :D:D izmosodni.sokkal jobban letudnám vezetni a so feszültséget a sportal de mivel hidegvan futni nem futok : )) majd ha melegebblesz ugyhogy megyek kondizok kigyurom magam,azt woalá mehetek izére misi muszkoló versenyre:D szeretnék végre öszhangba lenni magamal és szerintem jó úton haladok e felé.. szóval be happy don't worry ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése