2011. február 24., csütörtök

nemvagy különleges,csak nekem voltál az

Engem kell beállitani szarnak? Én vagyok a hibás mert szakitottunk?  LEGALÁBB ÉN KIMONDOM HOGY MIT ÉRZEK..oké,hogy nemlettem tőle jobban sőt még nyomorultabbul érzem magam mint valaha és soha senkinek nemkivánom ezt az érzést de istenem.. ha annyira akarsz valakit akkor aztmondod,hogy 'oké tudomhogy hülyeség amit csinálunk de szeretlek és igérem ezután könnyeb lesz' rohatul nem az hiányzik hogy MÁS öleljen át vagy más dugjon meg hanem TE :D vagy legalább viselkedtél volna úgy mintha tényleg együttlenénk,mert belefáradtam abba hogy hülyének néznek hogy tényleg járunke mert egy szép szavad a kurva oltogatásaidon kivűl nemvolt.. de oké legyen én a szar ugyis én szenvedek nemte és nekemszar :D te éled tovább a kis életed a segged alá van minden téve nőzzélcsak csak aztán necsodálkoz,hogy a szépség nem minden ;) csak bazdmeg te sosem gondolsz a múltra? mit igértél mielött elmentél pár órárval? mit igértél? :D olyan könnyen elfelejti az ember az igéreteket és csak a rosszra emlékezik.. pont te akiről azthittemhogy VÉGRE ÚRISTEN megvan azaz ember aki úgynézrám ahogy más nem és olyan tudok vele lenni mint senkivel mert igen igyvan senkise ismer nálad jobban senki :D de az hogy nemvoltál képes betartani az igéreteid,igen ez vagy TE. én bármit igértem betartottam. nemhiszem el bazdmeg olyan dolgokat tetttem érted,hogy a büdös életbe másnak soha ilyent nemcsináltamvolna ... tűrtem a féltékenységi szarjaid,tűrtem hogy lenyomizod a barátaim,nyeltem hogy köcsögvagyok és az isten basszon seggbe annyi mindent lenyeltem annyit és te montad,hogy azok után miután olvastad a naplóm te nemfogsz bántani! olyan szavakal dobálóztál érted amibe azthittem,hoy beletudok kapaszkodni és ha csináltam is valamit kurvára értedvolt,hogy előbre jussak az életben hogy érjem már meg,hogy mindig veled és soha nélküled..:D neked viszont elégvolt aannyi hogy egy kedves kis ribanc aki ottvan rádirjon és máris elbűvölt.. oké érthető kurvamesszevagyunk egymástól de minek kellet enyire elhúzni minek? akkor nemcsináltamvolna meg hogy .... veled és akkor nem érezném szarul magam és nem lennék úgy vele,hogy azt nem lehet elfelejteni meg stb. de nem megtettem mert anyira elhiteted velem hogy TE SOHA JAJJNEM persze igen...tudod mekkora szükségemvol rád?:) eltudod te képzelni,hogy embere még ennyire nemvolt? szerinted disznek bőgtem szét az agyam minden búcsúzásnál? vagy disznek tettem azt amit tettem veled? Belátom,hogy énis hibáasvagyok makacs,nagyfejű és nembirok embereket megbántani de attólmég szerettelek és soha nemhagytalak volna el egyetlen egy csicskáért sem mert te azvoltál a big she :D és semmire nemvágytam jobban,minthogy áprilisbem ittlegyél VÉGRE nyáron meg én mehessek.semmire bazdmeg... nemtudom hová tűnt az a valaki akibe én annó féléve beleszerettem és ennyit törödöttcelem..tudom,hogy ha ittlenél soha nem vesztünkvolna igy össze,mert télen is mindig kibékültünk és ott faltuk fel egymást.. itt nem látlak nem látom a reakciód ittnemtudom egy csókal helyrehozni amit elrontottam ;) utálom,hogy ennyire jólviseled és nemtutom hová tenni és aztérzem hogy naigen ennek is ennyit értem éshát elhiheted kurvajóérzés(Y) én akartam szakitani.. mégse te gondolszrám napi 24órába;nemtéged kérdeznek a barátaid hogy békültünke ki?; nemtéged emlékeztetnek a cuccaid/a helyek rám.. nemtéged osztle mindeki és sajnálnak,hogy kiszolgáltatott lettem.azthittem veled nemfogok csalódni és nemfogok kibukkni MIATTAD hanem teleszel az aki miatt olyan dolgokat viszek véghez amiket másért soha.dühösvagyokrád.dühös mert tudom,hogy ezután másis megkapja jócskán azt ami az enyémvolt..hogymásnak is úgyanazokat mondod mint nekem és rajtam is úgyanugy röhögsz mint mi máson :D lassan kezdem érteni ezta 'soha többé dolgot' meg ilyeneket.. csak,nemtudod milyen mégegy valakit elveszteni.. éshogymiért? mert sose vesztetél el még senkit... ugyanolyan vagy mint a többi annyira de annyira biztam benned és olyan hihetetlen büszketuttam lenni úristen :D és ezvan... és csak megsugom hogy a nr1fiú SOHA NEMKELLENE éstudodmért? mert nemtevagy és undorodok attól hogy megcsókoljam őt vagy akármi... köszönöm neked! méghogy számithatok rád (Y) tényleg...mosthogy nagyon kellenél.éstudod mennyire megalázó,hogy azal a nővel :D hamég viccből is.. tudodhogy mindenki aztgondolja hogy igen hát ez burján mostszakitott a nőjével demár van másik :D nekem sül a pofám bőre,hogy bazdmeg hátnagyonjó... de érezdcsak menőnek magad én lehet hogy nyomivagyok senki buta  de legalább van szivem és eltudok fogadni mindekit úgy ahogyvan és nem osztok le folyamat mindekit.. te viszont ebből nemkaptál másből bőven,de elhiheted hamajd kinővöd magad nem azfog számitani :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése