2011. február 2., szerda

igen jóóóóóólvagyok,csak ez számit béjbe

JÓLVAGYOK! :$ minő meglepő de jól indult a napom és az este is végre iszonyat jól aludtam,szóval jól keltem és ittvolt Kata is és teljesen jóvolt.itt beszélgetünk csomot kiöntöttem a lelkem *-* olyanjó érzésvolt végre szavakban is elmondani valakinek azt amit érzek és nemcsak irni meg leirni... tökjól megis értette mint mindig. :$remélem még sok ilyen lesz  most teljesen rendbevagyok de még mielött elbiznám magam megynugtatok mindekit ELFOG MÚLNI.őszintén szólva várom a sulit annak ellenére,hogy most nemszabad hiányoznom szinte egyet sem de hiányoznak az órai hülyeségek meg úgy minden meg a skacok :$ hunci,kincső. mártmint asszem csak ők mert ők azok akiket onnan a legjobban szeretek.tegnap kifelejtettem nagy 'szomorúságomba' a legcsodásabb dolgot ami velem fog történi : DDDDDDDD feb. 23 TAKÁCS NIKOLAS koncert Csikszeredába és remélhetőleg Afróval ott fogunk sikitozni (mármint csak én :$) annyira várom már biztos élőben is olyan szép mint tévében :$ aztán meg ő,házidogát kéne irnom de lustavagyok. aztán meg.. hát 14:') valentinap és sok más fontos esemény dátuma. utálom a 14számot ezt jobbha mindeki tudja ;) tavaly ilyenkor... :D tavalyvolt az első valetinnapom amit nem 'singlin' ünnepeltem bár nemkaptam se csokit se virágot az illetőtöl (:() de legalább együttvoltunk.amugymeg szerintem hülyeség nyálas kis fos és pénzköltés én amugyis balfaszvagyok ajándékozásban szóval :D:D:D jövőben 18 leszek már megint ezen mélláztam ma. úriiiiiiiiisteeeeeeeeen :D nyáron tuti biztos hogy mindent kiprobálok pár terv igy előre : 1.répa szinű haj :D:D 2.fültágesz :$ 3.bándzsidzsámping 4.műtetkó(olyan 1 hónapután lemoshatós) 5.elmenni a Retyezáti havasokhoz *-* 6.görit venni és rávenni magam,hogy görizek a városban/bicikli 7.gitárt venni :$ anyának már égnek áll a haja ezektől a dolgaimtól dehát komolyan egyszer vagyunk fiatalok:D énmeg ugyis minden őrültségbe bennevagyok mindig.. megmég lenne párdolog amit kipróbálnék :$ de azt majdcsak Vivi kissaszonyal osztom meg mert ő szaki abban a témában :$ anya vett ilyen elektromos cigit és igy szivod és szar :D:D olyan mint a vizipipa csak cigi és szar ott szivtam énis elöttem.ma lehet kimegyek a fiúkal szukkozni de nembiztos lehet el lustulok :$ és akkor inkább lefekszem aludni amugyis annyira hidegvan kint,hogy törsz el a kanyarban :D najó ennyi rámjött a pofázhatnék szóval ennyi :D tárárárárm ennyi:D puszipacsi tárárárá :D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése