2011. január 2., vasárnap

boldogságoság:)

… a változások csak akkor következnek be, amikor valami olyat teszünk, ami abszolút nem illik bele az általunk megszokott világba...


Elég régóta szeretemvolna saját blogot :) csomoszor beleis keztem már de valahogy mindig de mindig megunom.Igazából iszonyat boldogvagyok jelenleg,tegnap ment haza a párom :( és ez a haza nagyonsokáigtart úgyaniscsak 6hónapmúlva látjuk egymást újra.És ez annyira nehéz :) sosemvoltam a távkapcsolatok hive,főleg nem igy hogy ilyen rohat messze lakik és ilyen későn találkozunk újra,de legalább találkozunk.Megigértük egymásnak,hogy várnifogunk a másikra ésnemlesz semmi gubanc szóval ennek nagyon örülök és remélem igyis lesz *-* nagyoncsodás 1 hetet töltötünk együtt ésmég a szilveszter is jóvolt a maga módján :D Bár a szokásos veszekedések nem maradhatnak el,dehát.. :D Azajó az egészbe igazából,hogy amikor együttvagyunk akkor olyan felhőtlen minden és elvan felejtve minden addigi veszekedés és azis hogy nemlátuk egymást hónapokig olyan mintha mindigis együttletünkvolna...csak sajnos az idő iszonyatgyorsan telik,pedig tényleg minden egyes percet kihasználtunk :/ igyis eltelt az idő.. de nembaj vett nekem egy macit aki a Kristóf névre hallgat :D ő helyetesiti most egy darabig Burit*-* Szerdán iskola,várom egyrészből mert újra láthatom a többieket és hiányoznak már,viszont azok a reggeli felkelések meg olyanhidegvan,úgy utálok ilyen nagyon hidegbe iskolába járni : DDD meg tanulnom is kéne valami verset meg logikából is.. lustavagyok ám nagyon :) Unom a telet,nyarat akarok,meleget,sétágat,traccspartykat.Még nagyonmesszevan:( Amúgy nem is jön,hogymár 2011-ben vagyunk,hogy telik az idő... idénlesz 4 éve,hogy Apu meghalt :/ és tökre olyan mintha tegnap lettvolna... van is egy olyan idézet,hogy az idő csak engem nem akar megvárni.Mostvagyok olyan állapotban,hogy tökéletesnek érzem az életem és a dolgokat amik körülötem vannak,életemben elöször elmonhatom,hogy TELJESEN JÓL ÉRZEM MAGAM nincs semmi de semmi ami miatt szomorkodnom kéne,és ennek örülök.A múltban történt dolgokat,most lezártam teljes mértékben már nem érdekelnek azok az emberek akik kihasználtak vagy folyton keresztbetettek nekem egyszerűen nem.Én tudom magamról,hogy rajtam sosem múlott az,hogy egy 'kapcsolatnak' illetve 'barátságnak' vége legyen.. őnfejű vagyok és néha dilis ez igaz de az sosem hatalmaz fel senkit arra,hogy kihasználjon,kicseszem velem,csúfotüzzön az érzéseimből stb.Tisztalapal kezdem ezt a 2011-es évet fogaladom nélkül,amit hoz a sors,remélem majd jól alakul minden! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése