2011. január 14., péntek

feladom

Ma elalutam 10re mentem suliba bár felse keltem volna.Beérek tökjó román óra Éva msotvolt képes viszahozni a füzetem tanár mondja házit elenőriz ésén nemtuttam megoldani mivel,hogy drágalátos leányzó elvitte és 2napmúlva hozta vissza ésmégis hogy a rákomba oldjam meg?! -.- És félosztálynak nemvolt fel álitt mindekit és igy névsorszerint vágta be az egyeseket a naplóba.Bazdmeg,éppen hogycsak kijötem 4.55re msot bazdmeg állok valami 4.25 re hát mi a kurvaisten retkes faszát csináljak?? Örülök,hogy VÉGRE NEM BUKOK ROMÁNBÓL mer nálam ez hagyomány erefel a másik elviszi a füzetem és akkor énkapok egyest ő meg semmit hát baszus van igazság a földön?? faszom húzom az egész iskolába.Leszarom,annyira leszarom tényleg és nemtud érdekelni ezvolt nyolcadikba is és akkoris ezvolt és faszsetörtént és áhhh... nembirja felfogni rohatul senki,hogy NEMÉRTEM ... matek baszus mitkonyitok én a matekhoz?? román még haggyám.. utálom a matekot is mekkora szarmár,már a tökömkivan evel a nyomorék iskolával,megyek inkább a Traktorba leszek traktorista azt lapátolom a szart és egésznap nemcsinálok semmit és nemkel TANULNOM és nem öl meg senki,hogy tanul tanulj tanulj..rohatul nemtudok érdekeli semmi és senki.Úgyi 11be otthagytam volna mert faszomsejárki 12 osztályt azért,hogy az éretségim ne sikerüljön mert nemfog szóval nemfogom strapálni magam + hogy utálom ezt a szakmát gyülőlöm és nemértem miért mentem ide szóval rohatul de rohatul elegemvan az egész sulis dologból.Legyekmár 21 elmegyek Ciprusba narancsotszedni,dolgozok mint állat nemjövök haza félévig,nemkell MATEK és főlegnemkel a ROMÁN és nemjövök haza csak keresem a pénz 40fokba aztán ennyi :D és igen,nagyonnagy szükségemvoltrá,hogy legyen éretségim tényleg.. pff :D én életem aztkezdek vele mit akarok,és úgy baszom el ahogy akarom.Ami nem megy azt nemkell erőltetni és ennyi,egy kibaszot ember tudna rávenni arra,hogy tényleg tanuljak tegyem oda magam és törekedjek de ő sajnos ezt nemtudja megtenni :) Ugyhogy teljen már el aza hülye év jöjön a nyár és legyenvége a sulinak ÖRÖKRE,nem is a régi sulimal volt edigsem baj hanem velem,és azokal akik nembirták megérteni,hogy nemtudok tanulni bunkóvagyok,földhülye,buta és leszarom az egészet pont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése