2011. január 21., péntek

hétvége

Végre :) bár nem mintha holnap 2ig aludnék mert dolgomvan de azért jó..Ma tornaóra hát komolyan jövöfélévtől kitalálok valamit és tuti felmentetem magam amugyis elmegy a tanárnő meg valami új jön szóval semmi kedvem tornászni főleg hogy PÉNTEKEN reggel azaz első óra.Ma a román tanár  adott még egy esélyt :$ kedden felelek egy 8ast és akkor kijövök *.* tök örülök neki,mert nagyonrendes és engedi,hogy javitsunk mindeki kijön.Angolból kaptam egy 10es *-* ( mint mindig :$) Olivérnek lediktáltam szóval lehet hogy túl gyanus lesz és szar jegyet kap nemtudomxdxdxd Hülye 5kg vasgolyókat kellet emelgetni tornán igy hasizom meg hátizom mondom pff:D leszakad a mellkasom és a nyakam.. "-.- Aztán matekon kb. mondom oszt társamnak ülj mellém légyszi mert nemtok semmit,oké irunk kibaszot nehézvolt csak bámultam az üres lapot ott Ági valamiket diktált azt oszi beszól,hogy kipakolja ha beszélünk.. mondom akkó jó lebasztam a lapot aztnemirtam semmit kérdi mérnemirok? mondom nemfogom stresszelni magam mert egy nyolcas kell,hogy kijöjek és monta TELJESEN IGAZADVAN :D:D:D jó gondolkodású lányvagy mondom köszönöm :K ugyhogy nemirtam semmit röhögtünk Norbiékal őkse irtak semmit,mindeki sápitozott hogy úristen miezmár? mondom osztályozon 4től legalább 5 kapjunk ne bukjunk hallomszámra:D nem..akkor baszodjon meg ott aholvan! Másképp mondja nekem,hogy énlennék az osztály feje meg szive lelke de ha kibuktak akkor max a szamara leszek..De halálkomolyan ottfogom hagyni ha pótvizsgára maradok,tényleg.. nemhiányzik még egy :/ és nemérdekel a matek haa jövő félévben probálkozni fogok ( mer semmire nem ad jegyet ) és akkoris ilyen 3,4 talál adni akkor komolyan kikelek a béketürésemből és baszok az egészbe mert ennyire köcsögvalaki nemlehet.Logikából lezárt a tanár mindekit ( kivéve aki megbukott) Aztánmár valami 2kor eljötünk.Holnap Mesi szülcsije *.* huhu zöldostoros :$ (L) jóleszám.Ma boldogvagyok mert annyi édeséget megettem,hogy tuti hiztam két kilót :( és tükörbe már belese nézek ... Bár közömlenne Paris Hiltonhoz vagy ilyesmi :S grrr...Asszem álmosvagyok szal ma koránfogok lefeküdni és sokat sokat alszom *.* Sose lesz már tavasz reggel megfagytam amig leértem suliba..Jövöétől újra SZIT bár nemtudom hányan vagyunk aktivak mehogy milesz még lessze ennek folytatása de nagyonremélem igen :> mert én nagyon szeretném tökjó muri és most csomo dolog lesz amit szerveznünk kell szóval reméééééééééélem minden oké:D Már nemfáj a torkom a tegnapi langyossósvizes kura után amit brigcsú ajánlott az este már van nyálamxdxd ésnemfájok Kincső szerint H1N1-es vagyok és ezek után már csak rosszablesz merthogy igy kezdődik mondom jóvanxdddd Nemtudom mi lenne a jó szülinapi ajándék Emesinek :/ valami cukiság kéne..de nemtudom holnap majd nézek valami szépet neki bár jó későre szólt de azért naxddd Na ennyi mamár jólvagyok igazán.Ja és gecire fáj a karom hülye Karest hozámbaszta a flakont "-.- xdd


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése