2011. január 9., vasárnap

Miért olyan rohadt nehéz minden, olyan rohadtul rejtelmes, és tudta, hogy ez olyan kérdés, amire sosem fog kielégítő választ kapni... legfeljebb annyit, hogy ilyenek az emberi kapcsolatok. A válaszok, amelyek igazán számítanak, sosem érkeznek könnyen.




Ma tökjól indult a nap.3 körül keltem ugyhogy jól kialutam magam.Kibékültem Vivivel (végre) megbeszéltük a dolgokat és megigérte,hogy ezentúl nemfog elhanyagolni meg minden a régilesz és nagyonremélem ám hogy tényleg igylesz Tegnap filmezni voltunk Csenginél és a Paranormal Activityt nézük :D hát.. már láttam egyszer de akkoris kb. végemvolt és olyan szivgörcsöket kaptam,hogy azthittem meghalok pedig az ajtócsattanásnál rémisztőbb rész nincs az egész filmben de maga a tudat,hogy van valami valóság alapja teljesen kikészitett,Csenge nem is nézte még a fülét is bedugta az ilyen orditós jeleneteknél.Amikor vége lett a filmnek akkormég yt megnéztük Emily Rose-t ő is ilyeen démoni izének lett az áldozata,beleszáltvagymi meg vannak hangfelvételek meg képek,hogyhogy nézet ki pff :D teljesen beszartam aligvártam,hogy hazaérjek.Többet ilyesmit nemfogok nézni komolyan,nagyon morbid és lelkiled tényleg odabasz.Ma az 'Eredet' cimű filmet keztem el de most nemfog a filmezés és nemfogom végignézni.Holnap iskola..jövöhét ésmég 2hét és szünet.Kiosztják a matek félévit ami ugye nemlett meg ötös... megmég M2-ből irunk puskát nemirtam szóval nemtudom mitfogok produkálni de megoldom.Tegnap meg mais Brigcsúval tök sokat röhögtünk ilyenen,hogy náluk a 'sós puki' az itt 'pufulec' mondom miazhogy sós puki? :)) ezen röhögtünk.Meg tegnapis ottmég valami demár igazából hetek óta ezmegy nagyonjóba kezdünk lenni ésén ennek nagyon örülök mert mindig jó egy újigaz barát és úgyérzem ő tényleg kezd azlenni:D Jelenleg eléggé furán érzem magam.Nemtudom megfoglamazni,hogy pontosan mire gondolok mikor aztmondom,hogy FURA csak egyszerűen valami nyomja a lelkem vagy fusztrál valami és nemtudom mi.A kedvem se a legjobb pedig nemvolt semmi ami elrocnsa de nemtudom msot úgy éppenhogycsak vagyok vagy ilyesmi :) Csokit akarok enni legalább 5táblát ésés Milkát és vattacukrot akarok de amúgymegy leszokóbanvagyok szóval csokifogyókurára tettem magam már kb 20 órája ugyhogy egyideg csak ábrándozom róla : DDDDDD ennyi mára,pacsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése