2011. január 3., hétfő

változnak az idők s vele változok énis

Ma kettökor keltem iszonyatjól kialudtam magam :) mostmeg épp csokit majszolok *-* Már kezdem unni ezt az itthonülősdit ugyhogy kezdődhet a suli meg jöhet a tavasz.A mai nap eléggé nosztalgiadúsvolt,igazából furadolog,hogy több évig jóba vagy valakivel és telik az idő ésmár nincs közös dolgotok és nincs semmi ami öszeköt csak néha beszéltek meg megsoztjátok egymásal,hogy épp mivan a másikal de ennyi.. és nemtudsz mit tenni mert nemlehet már ezen változtatni :D és igazából ez tök fusztráló legalábbis nekem...Mindigis az elmúlásal volt a bajom,hogy MIÉRT NEM LEHET VISSZAHOZNI AZT AMI ELMÚLT? és miér nemlehet régi igazán jó barátságokat helyrehozni.. azthiszem ennek azért a társaság is az oka mert nemvagyunk egy társaságba és alig találkozunk és mindkettőknek van jobb elfoglatsága vagynemtudom.megvan a külön életünk..demégis rossz.Naplót vezetek lassan 6 éve és tényleg bennevan minden egyes szerelmi csalódásom,barátságok,tragédiák,boldog percek : )) és a változások,hogy most mennyire nem olyanvagyok mint akkor és végigolvasom egyik rosszül elsült kapcsolatom és nevetek,hogy hogylehetem ennyire buta és biztosvagyok benne,hogymost másképp csinálnám..de mijenek a gyerekek :)) nemistudom mikorfogom abbahagyni a napló irást.Talán mikor úgyérzem,hogy tényleg tökéletes minden és nincsszükségem arra,hogy kiirjam magamból a bajaim mert ottlesz egy ember akinek nap mint nap elmondhatom azt amit leirok.Úgyterveztem,hogymajd odaadom a gyerekemnek olvassa el figyelmesen és NE! kövesse el úgyanazt a hibát amit én..de azmég messzevan:)).Szerdára tanulnom kéne de be esteledett és ilyenkor nemfog a tanulás még azse,hogy bepakoljak szóval azthiszem a mai nap megint csak kockulásal fog eltelni aztán holnap valahogy csakrá szánom magam,hogy tanuljak is valamit.Hamarosan vége az első félévnek azaz 1hónapmúlva,aztán jön egy újabb gyötrő második félév :S hogybirom én ki.. pincér szakács szakmán vagyok szóval azt tanulom,demár tökre bánnom,hogy odamentem.. nem nekem való:D viszont nemfogok elmenni,vagyvalami..szóval még ez az év ésmég 3 és VÉGE.Biztosvagyok benne,hogy hiába lesz a pincér meg szakács diplomba a kezembe főzni nemfogok :)) vagy egyáltalán olyan munkát keresni ahol főzni kell vagy pincérkedni :D nem az én reszortom azthiszem.Mia kedvenc zeném a 'séta a múltba' cimő filmből van.Imádom ezt a számot,gyönyörű Mandy hangja és a filmet kb 50millioszor láttam és végigbőgtem mind az 50millioszor : D *-*

                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése