2011. február 11., péntek

csak énénénénénén

igazából megint mérgesvagyok.mindig akkor irok blogot nappal ha éppen legszivesebben törnék zúznék:D sajnos megint rákellet jönnöm,hogy azok az emberek jönnek hátulról beléd akikről nem is gondolnád,és kurvára megtudnak bántani.oké,hogy 'mérgesvolt' nemgondotla komolyan de akkoris ha valakivel barátokvagyunk nem monduk olyant a másiknak amivel megbántjuk őt nem? mekkora szar fos kétszinű világban élünk istenem. hogymég csodálkozunk miértvan ennyi rosz ember meg miért történik ennyi rosz dolog,ha nincs egy szép szavunkse a másikhoz..mert rohatul nincs..előtem jópofi aztán a hátamm ögöt lehord fűnek fának ;) hát tudja kivel lehet ezt eljátszani..meg úristen aza hülye MATEK. komolyan mondom nemtudom felfogni mit nem lehet azon megérteni hogy nemtudok matekul nem értem/nemfogomfel/nehéz stbstb. de mikor az oszinak mondom hát ő olyan nincs meg,hogy akarsz igy éretségizni? ha elsem jutok odáig akkor minek gondolkozak azon,hogy milesz 4 kerek év múlva mikor igy állok? ésha mivan akkor ha otthagyom? az senkit nem érdekel hogy pl nem akarok éretségizni? belehal abba,hogy évvégén min. 5 kihozon... nemtudom ebben a félévben hogyfogok kijönni 7 re nemtudom tényleg nem,demár rohatul elegemvan ebből a suliból és az osztályból is hogy mindeki egy rohat féreg és lassan senkivel sem lehet úgybeszélni és mindeki kimutatja a foga fehérjét egytől egyig.már lassan a fiúkal is ugyvagyok,hogy őkis egy darab szart nem érnek,csajokról nembeszélve.. miezmár? -.- ha nemlenne ilyen késő tuti átiratkoznék nem ülnék eitt egy percig sem! pedig szeretem a tanárokat meg a helyet de ez az osztályközöség teljesen szétbasz..vagymár legyen vége a 9ediknek legyünk túl utána meg könnyebb lesz.. nemtudom.ma kellene mennem fotókiálitásra de szerintem nemlesz belőle semmi mert már megint irdatlanul fáj a fogam,ugyhogy valszeg ledőlök aludni..vagy ilyesmi.ma szolgálatosvoltam nemkicsit untam el az életem.egészna ott ülni inkább járok órákra most komolyan! a hét közepe óta tökjó idővan és tökörülök neki mermár nemkell úgy felöltözni meg tökjókedvel megyek suliba DEPERSZEFOLYTONELBASSZÁK de attólföggetlenül imádom ezt az időt :D:D és héétvégeee holnapra kéne valami program,kitalálok majd valamit. ennyi :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése