2011. február 7., hétfő

várakozás

- tavasz
;ezlenne mai bejegyzésem legföbb témája ugyanis már olyan szinten várom ezta kedves,boldog,hangulatos évszakot,hogy fél életem odaadnám egyetlen egypercii zöld fűért és égető napsütésért.dehát mégcsak februárvan van mit várni..első nap a suliban (Y) Kincsőék bevásároltak sötétitőből borzalmas,egyszerűen olyan szinevan mintha a román miniszterelnökségtől lennénk ésépp őt támogatnánk még a románia felirat hiányzik a falról szóval BORZALMAS.párszor már emlitettem,msot megerősitem hogy gyülölöm a matekot és nekem van a világon a legkétszinűbb osztályfönököm.:) nemértem,hogy valaki felnőt létére,hogybir ilyen gerinctelen féreg lenni és mikor ÉN próbálok vele szót érteni vagy beszélni vele nemtudok mert nemhallgat meg de persze másnak tudja pofázni a baromságait,ami annyira nem igaz..sőt.. úristen komolyan..aztán meg a drága oszt.társak hát ők aztán kiállnak az emberét ;) deuátlom eztha a hátamba folyamat kiosztanak és a szemembe jópofizik mindeki de milyenazmár? hogytud este egy ember úgy lefeküdni? nincs lelkifurdalása? meg igy nemtom az oszi miért néz engem olyan 'rossznak' okéhogy lógok elalaszom messzevan a suli naés?! nincsenek rosszjegyeim és nem bukok hallomszámra,vannak nálam bunkóbb emberek is... és ők nem áhh.. namindegy enyit a suliról.áprilisben lesz a köv. vakáció ÁPRILISBEN D:D:D:D szóval azúgy fasza.pénteken szolgálatosvagyok *-* nemkell órára mennem egésznap ülök lent a folyóson és lógatom a lábam megszabadulok egy matek órától :D meg tornátólxdd naés.. hát nemtudom igazából jelenleg hülyevagy vagymivan velem deeee... áhh mindegy :) szerdán névnapom anya süt tortát és vesznekem valamit nem mintha olyan nagydolog lenne csak mi mindig 'megünnepeljük'. azértis várom a tavaszt mert megyünk haza :') annyiravárom a régi kis szobám egyedül áhh ha sirnomkell;ha egyedül akarok picit lenni;ha aludni akarok ott tudok és nemzavar SENKI.szóval már nagyonvárom..utálom a februárt :) és elsején x-faktor koncert :$$ ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :D:D:D:D ennyi. pacsi;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése