2011. január 16., vasárnap

hiány

Megint kezd hiányozni...Mióta elment tök közel éreztem magamhoz és nem hiányzot 'annyira' vagyis de persze,de olyanvolt mintha csak a szomszédba mentvolna éppen vagy vécére.. Utálom ezt az érzést mikor annnyira vele szeretnék lenni és nemlehet ... :/ De nemvagyok szomorú,tök boldogvagyok most és szerelmes,csak nehéz de..nemnagyon akarok tenni ellene,hogy ne legyen nehéz megmost én választottam megprobálok megkűzdeni vele.Lassan telik az idő eléggé,unalmasak a napok és a suli is..még 2 hét és VAKÁCIÓ -csak egyhét- nagyon kifogom pihenni magam aludni fogok egész álló nap komolyan..aztán második félévben nemtudom,de áh.. lehet mégis nekikéne kezdeni matekot meg kémiát tanulni,vagy nemtudom :D még eldöntöm van rá 3hetem..Igazából semmi kedvem ahoz,hogy nyáron pótvizsgára menjek és anya ne engedjen el 'sehova' a pótvizsgák miatt,szóval tényleg semmi kedvem ehez..ugyhogy jobblesz ha félreteszem a nagyfejüsködést :') Hétvégén nemcsináltam jóformán semmit,kockultam és aludtam ilyen délutánokig de jólesett tök fittvagyok.Legyen már tavasz hiányzik aza tavaszias hangulat,a madarak csiripelése,a napsütötte reggelek mikor arra kelekhogy "ébresztőő hasadra süt a nap" vagy a pitypangok a bokrok és fák zöldelnek,az a friss tavaszias illat,amikor egy púlcsiba simán mehetsz mert nemfagysz meg..Meguntam már nagyon ezta 'nagykabátosnagyonfelöltőzös' izét..szóval elégvolt a télből jöhet már a tavasz és jövő ilyenkorig nem is akarok hallani a TÉLRŐL : DD Most iszonyatjólvagyok tényleg..csak elne szóljam magam 'nagy boldogságomba' de tényleg,jól érzem magam a börömben..remélem holnap megint nemjön közbe egy szar jegy,hogy aztán legyen min szomorkodnom megint...:) Ma eza kedvenc számom *.*

                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése