2011. január 18., kedd

heh?!

Tegnap nemirtam bejegyzést ennek az oka azvolt,hogy ügyesen megirtam valami egyoldalt és véletlenül ki x-eltem és elveszet minden és mérgembe nemvolt kedvem újból irni szóval azért nem irtam tegnap bejegyzést :) nemtörtént semmi érdekfeszitő tegnap igazából ma sem.MEGTALÁLTA ANYA  FÜLLHALGATÓM tökjó nemunatkozom lefele *.* meg suliba is egésznap tudom hallgatni a zenét.Pont rossz helyt van az osztályunk és folyton besüt a nap és igy kb elvagyok punnyadva a padba már szegény Huncit agyonnyomtam tudniilik nembirom el a fejem kb ugymár az uccsó órákon és ilyenkor mindig rátehénkedek szegény gyerekre de birja a strapát ma uccsó órán Mesivel és Orsival annyira hihetetlenül lefáradtunk,hogy sirva röhögtünk kb annyin hogy én hogy röhögök Mesi hogy röhög és Orsihogyröhög csorogtak a könnyeim komolyan.Ma a román tanáral az éretségiről beszéltünk,hogy hogy müködik a következökből kéne elsősorban szóbelizni : román,magyar,infó,angol ez oké vagyis a románal lenne gond csak.Aztán ha a szóbeli sikerül mehetsz irásbelire de ha NEM akkor kezdhetem előröl ésigytovábbb.. azértdeszar és irásbelinél pl ha nemvagy szerencsés és olyan tanárt kapsz el aki rohat szigorú meg minden nemis puskázhatsz akkor véged,ugyhogy pff.. tényleg jövőbe ottfogom hagyni :) Nagyon nincs sulis feelingem,furalesz nemsuliba járni meg olyan gyerekvagyok még :$ és akkor nemmenni suliba meg nemkell házitirni uhh.. dehát valahol elkel kezdeni! Meg a többiek anyirafognak hiányozni :( Huncinak ma montam hogyha elmegyek többé nemtalálkozunk aztán monta,hogy mitis képzelek :D:D:D Holnap 7re megyek vallásból dolgozatott kell vinnem,aztán meg töriből irunk meg angolból annyirakileszek dögölve.De még egyhét *.* És végre szünet,komolyan mindenap kettőig fogok aludni végre egykis 'levegő' aztán második félévbe meghúzom hogy legalább a 10osztályom legyen má meg höh : D:D:D Ma annyirajót alutam suliból hazaértem,pfááá nemisakartam felkelni pont másnap reggelig aludtam volna még.Kezd kaparni a torkom :S elfogok énis kapnai valami cukiságot.Meg elvileg holnap jön a havazás ésén már adidászba járok meg vékonykabátba no de akkor elő a bakkancsot meg sifityelő füssfüsskabátot és kezdődhet az újabb tél. :) Nemszáritottam hajat igy göndören hagyom de biztosvagyok benne reggelre annyira elfogom aludni,hogy olyan fejemlesz mint egy oroszlánnak.Gondolkozom,hogy levágasame de áhh.. kivánom,hogy még hosszab legyen de ez a sok mosás meg vasalás meg kezdeni vele valamit,hogy áljon valahogy ugy unom :D reggelente megfésülködöm (már amenyire:$) felbaszom oda azt jóvan és suliba fésülgetnek,hogy nehogy nézek má ki :D:D:D Egyre jobban kezdenek hiányozni emberek a régi 'életemből' meghatározó personák akik befolyásolták azt ami most vagyok,és alig tartjuk a kapcsolatott és olyan fura,hogy minden elmúlik egyszer pedig ha tehetném nálam minden örökké tartana :$ Szeretem mikor ilyen az idő,rengeteg emlékem fűződik ehez az időhöz mármint az időjárásra értem jelen esetben..mindig ilyenkor probálok vájkálni a múltban,de most valahogy egyre koppotabb az egész már nemolyan mint mondjuk félével ezelött,már nem olyan tiszta és nem is érdekel annyira csak néha 'jó' belegondolni hogy jééé,ilyen is volt valaha.Sajnos sokszor a múltban élek ... Ja és hiányzik zsuzsa nemtudom hogymiértés hogyan épp velünk történt ez, egyosztály választ el mégis mostanság nemis találkozunk na ennyi : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése