2011. január 19., szerda

kisebbvagyegyenlőminthárom

Olyan sokat irnék,de valahogy nincsenek most szavaim vagycsak egyszerűen lustavagyok leirni a mai napot :) Egyre jobban kezdem imádni ezt a lökött osztály.Ma Kingusal és Emesivel mármegint addig röhögtünk,hogy hiányzást kaptunk :$ dehát nembirtuk mikor mi hárman öszekerülönk én ott hülyültem Hunci angolozott melletem megse szólalt erefel őtis beirta hiányzónak :D szegény de mérgesvolt :$ meg baszus ziccet én irtam 6,25 őmeg 6.82 mikor én diktáltam le neki MINDENT és baszus hát nagyobat irt mint én jól elis náspángoltam érte :D Olivér annyira balfasz,istenem lepuskáza az angolt egyszónak a magyar jelentését rosszul irta tnő gyanút fogott újból iratta és az amúgy 8-as ziccből 3as let :D:D:D aztmonta többet nemfog járni angolra,meg ott röhögtünk hogy nekem már járnom sem kéne  suliba ugyis mindegy :D éshát igazukvan :)) Reggel aludtam egyjót nagyszüneten teljesen kivoltam merülve hazajötem is alutam *-* Meg úristen xddddddddddddd osztja ki tnő a zicceket ésigy antónak mondja hogy andrás arninak meghogy aranka hát csak ez hiányzot hogy mégjobban röhögjek egész álló nap bandiztuk szegény leánykát :D:D de utálhat,de olyanjól jött ki pfuu.Lehet hétfőn nemkel menni suliba :)) jólenne semmi kedvem.. aztán mégcsak jövöhét ésssssssssss ahw :D Ja és megvan mitkérek a nyúszikától : vagy legyek 10cm magasabb vagypedig 20kg könnyeb :D köszipuszi.És utálak titeket akik rohatjól néztek ki és sirtok,hogy úristen kövérvagyok KÖVÉÉÉÉÉÉÉÉR? felbirjátok fogni,hogy holkezdődik a kövérség? nálam :D Jövöhétől mindenapos greffuit evés és megvonom magamtól a csokit :( a cél érdekében mindent aztán vagylefogyok 20kg vagy akkor teljes mértékben depresszióba esek mivel jön a nyár,és én már nembirok strandra menni csak azért,hogy a hájaim fittogtasam :D:D szóval Istenem segicsmeg :D ( és ebbe tényleg nincs se hiszti,se túlzás mert szemmelláthatóan disznóvagyok és igen utálom ezt :) )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése