2011. január 5., szerda

kifacsart a múltam s holvan még a jövőm?

Első sulinap,istenem és én még ezt vártam? Reggel 7re mentem első óra vallás.A tanárnő minden eneergiám elszivte,hihetetlen hogy lehet olyan kora reggel olyan dolgokról prédikálni,hogy milyenek a diákok kinek kéne hálásak lennünk az örümünkért blabla,felét sem jegyeztem meg.Attól függ. elégjólindult a nap kiosztoták a magyar féléviket ami elfogadható lett:D románból nem feleltünk aztán angol félévim meg nyolcaslett :) annak tök örülök,bár elcsesztem csomo mindent szóval lehetettvolna kilences is namindegy.Jóvolt újra látni a többieket,szétröhögtük az agyunk egésznap folyt belőlünk a hülyeség valóvilágot ossztotunk aztán énekeltük gombi nótáját 'jólvagyok,igen bééééééjbe' ezen szakadtunk.Pénteken 12kor megyünk korizni,az egész osztály.Nem mindha hűdesok kedvem lenne hozzá de legalább hamarabbvége a napnap és nem lesz logika óra,bár ugyis bekel pótolni szóval mindegy..Holnap 10re megyek végre szeretem mikor délutánosvagyok alszok legalább féltizig aztán mindig késve de leérek.Ma kitaláltam milegyen Burci ajándéka.. nemirom idele,nehogy véletlenül is meglássa :)) de szerintem nagyon jólesz...bár..nemtudom fiú mennyire tud őrülni ilyesminek de ha énkapnék tőle szerintem tök őrülnék neki:/ viszont lehet picit nyálas vagy nemtudom..majd megkérdek pár fiú ismerőst mitgondol aztán ha nemjó akkor jöhet a B. terv ami nemtudom milesz..de valamit majdcsak kiötlök!Még 3hét a féléves vakációig ami egyhét,tökszar mert belezökkenünk most meg minden és mire viszaszoknánk arra megint jövünk és azután meg áprilisig semmi :'( bár nemtudom,hogy húsvét mikorvan.. szóval -.- remélem hónap elejére esik.Igazából minap gondoltam bele,hogymégcsak egy évig támogatom a kiskorú népet :)) jövőre már 18 leszek. ÚRISTEN 18 :DDDDDDD ezúgy jólesz.Nagyon nemérzem magam 'felnőtnek' pedig lassan lassan ottartok,hogy mindjárt 20vagyok és nemveszem észre szóval,uuuuuu.Rájötem hogy imádom Keshat:D tetszik aza  fura hangja,meg jó hangulatomvan a számaitól,ugyhogy ma egy Keshaszámal búcsúzom. Puszi :)


                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése