2011. január 6., csütörtök

Mondom néked: a mi barátságunknak nincs más célja, mint hogy megtapasztald, mennyire más vagy te, mint én.

Most valahogy nagyon csalodottvagyok.Úgyérzem elvesztettem egy olyan embert,aki immár két éve rohat fontos szerepet töltöt be az életembe.Ezt az elvesztést nem úgyértem hogy öszevesztünk,megszűnt a kapcsolat végleg hanem csak egyszerűen már nincs.Nemtudom igazából mi válthatta ki ezt ami történt köztünk mert nekem ő iszonyat fontosvolt és nemvághatja semiképp a fejemhez pl azthogy nemtörődtem eleget vele mert akárhogyis mindig aggotam érte vagy mikor eltűnt napokig,sehire se hanva vagy épp hülyeséget csinált és nemszólt róla és magába őrölte és nagynehezen kiszetem belőle.Én ilyenvagyok..Mostmeg kb 1hónapja egy hatalmasnagy űr lett köztünk.Egy szakadék aminek fogalmamnincs,hogy mi az oka.. igen ő aztmondja 'nincs' ideje már a netes 'barátaira'.Igazán őrülök,hogy végre az 'életben' is vannak tökjó barátai és kijár velük és nemcsak a netes emberekel van elfoglalva..dee ha van egy ember aki 2 éven keresztül megbizik benned elmondja búját baját ésés számit rád hiányzol neki és szarulesik ha te ilyeneket művelsz akkor azal mérnem lehet foglalkozni? Annyira nemvárok sokat,csak egy levelet 3napba egyszer irja le hogyvan..micsinál.. mert ő általában mindig 'él' és épp nemcsinál 'semmit'.Unom,egyszerűen belefárradtam ebbe a sablonos,felszines viselkedésébe.Én törekszem,nekem hiányzik a barátságunk de ha őt nem foglalkoztatja ENNYIRE akkor ennyivolt.Két ember kell mindenhez,de őt nemérdekli.Szóval akárkit lehet szeretni,nekem ez nem elég nekem barátra van szükségem nempeddig egy olyan embere aki nemistörödik velem! Nemfoglak többé keresni hacsak nemveszedrá magad,hogy TE keress őszintén és azért mert érdekelek!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése