2011. január 7., péntek

Nos,ma megvolt a korizás.Attólfüggetlenül,hogy szegény Kincső úgy leesett,hogy nemkapott levegőt meg tökrosszulvolt ahozképest jóvolt.A pálya szarvolt mint mindig :D Csomot esett mindeki,meg csomot röhögtünk.Én nem produkáltam valamijól :)) rájöttem,hogy igazából 2-3 ével ezelött sokkal de sokkal jobban tuttam korizni mostmeg tippegtem ott meg mentem egykét kört aztán megálltam meg ennyivolt a nagy koritudásom xd szóval öregszem.A matek félévim az oszi szerint nemlett meg még 5 sem amikor álitólag 3tól osztályozott...ugyhogy nagyon faszavagyok :) Végre péntekvan és hétvége.Holnap délután kettőig fogok aludni azbiztos...Fáj a fogam :( jövőhéten fogdokihoz megyek és úgyutálom..vagyis félek namindegy.Tökjó filmet nézek 'Vihar sziget' dilisfilm ilyen diliházak vannak benne meg iylen különös dolgok vannak benne aszem nem is értettem meg semmit igy egy és fél óra után a filmből de azért bámulom csaklesz a végén valami értelme.Ma nemvagyok túl bőbeszédű szóval ennyi lenne mára meg párkép a mai korizásról.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése