2011. január 13., csütörtök

nemkell semmi,van minden

Ma 6:20 - kor keltem nemvoltam fáradt ami csoda mert 12 után fekütem le pár percel és általában sosem alszom ki magam de ma reggel nemvolta fáradt.Mivel fülhalgatóm elhagytam igy kurvára unatkozom mostanság lefele mert MÉG mindig egyedüljárok,tök sötétvolt mintha éjjel mentemvolna suliba xd Beértem és csomot irtunk meg szalvetátt türögetünk..ilyen dinnye forma meg mivoltmég legyező de úgyhogy megkell áljon az asztalon meg volt izé süveg meg tulipán meg ilyenek és egyet nemsikerült megcsinálnom belőle EGYET és elvileg jövöhéten tételhúzás lesz és aki tudja 10 aki nem 3 :D szóval ebből is meglesz a jó jegyem de majd megtanulom de basszus ilyen ökröt mint én,hogy olyan szakmát választok amihez egy deka tehetségem nincs még 4 év alatt sem veri belém az atya úristen se de komolyan...namindegy.Ma nagyon ingerült vagyok és szarkedvű képeslennék mindekivel öszeveszni ezért ma nem igazán fogok senkivel sem beszélni mert csak öszevesznénk mert bunkóvagyok, remélem elmúlik már ezaz állapot mert pfuu...Holnap tesiből felelés de aszem 9re megyek :D meg felelnem kéne logikából aszam :S csak nemhiszem tanulok ma mert nagykedvem nincs,ugyhogy elmarad...Semmi különleges nemtörtént ma..alutam mikor hazajötem aztán voltunk a temetőbe Apunál : ') de végtelenül utálok odajárni és mindeki akkormegyünk amikor kintvan a fekete zászló ami épp azt jelzi,hogy mosthalt meg valaki de MINDIG akkormegyünk "-.-. Ma ilyen pokolgépestankcsapdás hangulatba vagyok,hiányzik apu...mostlesz 4 éve júniusban...pff :") milyen szarmár néha anyirahiányzik egy 'apai jótanács' vagy egy 'apai ölelés' vagy egyáltalán egy ember akit ha megölelek biztonságba érzem magam mellete..mindig aztmonta 'sose félj mig engem látsz' nemlátom, mostmár félnem kel? Hátigen és félek is utálom,hogy ilyen 'egyedül' vagyok jótudom ottvanak a barátaim és iszonyat hálás is vagyok nekük ezért,hogy vannak és léteznek..de az olyan kevés,hogy betudjam tölteni azt az űrt ami bennemvan :( namindegy... Annyiraszeretnék már végre boldoglenni olyan nagyonnevetősmindenjólalakulóstökéleteségeség dolog.. régvolt ilyen lehet az idő teszi ez a komor,napsütésnélküli uncsi napok és majdha kitavaszodik minden rendben lesz és újra 'boldog' birok lenni...Na ennyi lenne mára,kb. : )


Néha reménytelen az életünk, mi mégis kitartunk, és felcsillan a remény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése